Tidligere

Tid og sted: , Aud. 3, Eilert Sundts Hus

Fagforbundet inviterer til trepartseminar for studenter ved SV-fakultetet. Vil du vite hva fagforbundene og NHO anser som det norske arbeidslivets fremtidige utfordringer og hva de jobber med for å bevare den norske arbeidslivs- og velferdsmodellen?

Tid og sted: , Kulturhuset, Oslo

De har blitt kalt eliteskoler, og de har sluset mange inn i samfunnets toppstillinger. Hvordan opplever elevene skolehverdagen? Hvorfor interesserer forskere seg for disse to skolene?

Tid og sted: , Foajeen i Harriet Holters hus

Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi skal gi bort en tusen bøker, utgåtte kompendier, tidsskrifter, oppslagsverk osv.

Vi har samlet mange titler innenfor sosiologi, samfunnsgeografi, sosialantropologi, filosofi, diverse samfunnsvitenskap, skjønnlitteratur og referanseverk.

Tid og sted: , Aud. 1, Georg Sverdrups hus

Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi inviterer deg som fullfører din bachelorgrad til seremoni fredag 8. juni 2018!

Tid og sted: , Eilert Sundts hus, A-blokka: Auditorium 6

Styret, staben og alle studenter ved ISS inviteres til prøveforelesningene som skal holdes av de innstilte kandidatene i forbindelse med tilsetting i stilling som 1. amanuensis i sosiologi. Prøveforelesningene er åpne for alle.

Tid og sted: , Aud.6, Eilert Sundt Hus

Krigen mot narkotika skal avvikles. Hva skjer nå? Professor Willy Pedersen i samtale med Trond Henriksen og Sturla Haugsgjerd.

Tid og sted: , Eilert Sundts hus, A-blokka: Auditorium 4

Tid og sted: , Eilert Sundts hus, A-blokka: Auditorium 5

Tid og sted: , Eilert Sundts hus, A-blokka: Auditorium 6

Tid og sted: , Auditorium 6, Eilert Sundts Hus

Styret, staben og alle studenter ved ISS inviteres til prøveforelesningene som skal holdes av de innstilte kandidatene i forbindelse med tilsetting i stilling som 1. amanuensis I samfunnsgeografi. Prøveforelesningene er åpne for alle.

Tid og sted: , Auditorium 5, Eilert Sundts Hus

Tid og sted: , Aud 6, Eilert Sundts hus