Bachelorseremoni 2018

Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi inviterer deg som fullfører din bachelorgrad til seremoni fredag 8. juni 2018!

Bildet kan inneholde: blomst, anlegg, kronblad, himmel, sollys.

Fullfører du din bachelorgrad i 2018? Husk å melde deg på bachelorsermonien 8. juni.

Alle som fullfører en bachelorgrad i utviklingsstudier, sosiologi, samfunnsgeografi eller kultur - og kommunikasjon i løpet av 2018 er hjertelig velkommen til seremonien.

Kandidatene feires med taler fra representanter fra hvert studieprogram og etter selve seremonien blir det musikk og lett servering i foajeen utenfor auditoriet.

Vitnemålene vil ikke bli utdelt under Bachelorseremonien, men vi får anledning til å samles og feire alle som har gjennomført grad. Vitnemålene vil først bli skrevet ut når sensuren er klar.

Hver kandidat kan invitere med seg inntil to ledsagere.

Følg arrangementet på Facebook

Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi
Publisert 7. mai 2018 10:06 - Sist endret 12. des. 2023 11:30