English version of this page

Vinterseminar samfunnsgeografi

Tidligere

Tid og sted: , Professorboligen

Velkommen til vinterseminaret i samfunnsgeografi! Seminaret er åpent for studenter og vitenskapelig ansatte på universiteter og høyskoler, i tillegg til andre som ser nytten av samfunnsgeografi i eget arbeid. Årets tema er "infrastruktur".

Tid og sted: , Professorboligen

Velkommen til vinterseminaret i samfunnsgeografi! Seminaret er åpent for studenter og vitenskapelig ansatte på universiteter og høyskoler, i tillegg til andre som ser nytten av samfunnsgeografi i eget arbeid. Årets tema er "krise".

Tid:

Velkommen til nasjonalt vinterseminar i samfunnsgeografi. Seminaret er en lavterskel møteplass for alle samfunnsgeografer; studenter, vitenskapelig ansatte og ansatte i arbeidslivet. Årets tema er polarisering.

Tid og sted: , Zoom

Vinterseminaret er en møteplass for samfunnsgeografer der vi diskuterer temaer som har relevans på tvers av fagets ulike retninger. Årets tema er "grenser".

Tid og sted: , Professorboligen, Karl Johans gate 47

ISS ønsker å skape en samlingsplass for norske samfunnsgeografer og inviterer til vinterseminar i Oslo, med sikte på å etablere en årlig tradisjon.