SAK 1 Saksnr. 17/21 |
Godkjenning av innkalling og saksliste, og evt spørsmål om inhabilitet i saker som skal behandles. | |
SAK 2 |
Orienteringssaker: Økonomi Regnskapsrapport T3 2020 og T1 2021. Orientering om varslet inndragelse av mindreforbruk. |
|
SAK 3 |
Orienteringssaker: Personal og studier Koronanytt fra instituttleder. Manès Weisskircher har begynte som postdoktor. Camilla Houeland er innvilget permisjon fra sin postdoktorstilling i til sammen seks måneder. Kunngjøring av 1. amanuensisstilling(er) i 2021 Studentjobber ved ISS 2021. Nytt fra studentene. |
|
SAK 4 Saksnr. 20/21 |
Vedtakssak: Møteplan høsten 2021 |
|
SAK 5 Saksnr. 21/21 |
Vedtakssak: Forlenget midlertidig stilling som postdoktor Saken er unntatt offentlighet og saksdokumenter ettersendes. |
|
SAK 6 Saksnr. 22/21 |
Vedtakssak: Retningslinjer for klimavennlig virksomhet, ISS |
|
SAK 7 Saksnr. 23/21 |
Vedtakssak: Kunngjøring av stilling som stipendiat (SKO1017) (ekstern finansiert) |
|
SAK 8 Saksnr. 24/21 |
Diskusjonssak: Krav til prosjektskisse i utlysninger på eksternfinansierte prosjekter |
|
Eventuelt |
Innkalling til møte i instituttstyret ved ISS 26. mai 2021
26. mai 2021, kl. 13.15-16.00, Instituttstyrerom 221, digitalt via zoom.
Publisert 19. mai 2021 14:57
- Sist endret 26. mai 2021 15:37