Disputas: Astrid Brænden

Cand. Psychol. Astrid Brænden vil forsvare sin avhandling for graden Ph.D:

Cognitive and biological mechanisms of disruptive mood dysregulation disorder in children.

Bildet kan inneholde: dame, hår, smil.

Disputas

Tid: 17. oktober 2023 kl. 14.15 - 17.00

Ex auditorio-spørsmål: Det vil inviteres til ex auditorio-spørsmål for de som er tilstede under disputasen i Forsamlingssalen.

Du kan laste ned zoom eller bruke nettleseren din.
Se også informasjon om digital prøveforelesning og disputas.

Klikk her for å følge prøveforelesningen og disputasen live i zoom (åpner 12:10).

Prøveforelesning

Tid: 17. oktober 2023 kl. 12.15 - 13.00

Sted: Forsamlingssalen, Harald Schjelderups hus

Tittel: Distinguishing Irritability from other Anger and Aggression Constructs: Lessons Learned from Executive, Social, and Stress System Function.

Pressemelding

Bedømmelseskomité

• Professor Gabrielle A. Carlson, Division of Child and Adolescent Psychiatry, Renaissance School of Medicine, Stony Brook University, USA.

• Associate professor Joel Johnson Stoddard, Anschutz Medical Campus, University of Colorado, USA.

• Førsteamanuensis Kristin Martinsen, Psykologisk institutt, Universitetet i Oslo

Leder av disputas

Disputasen ledes av professor Lars Tjelta Westlye.

Veiledere

• Professor Annika Melinder, Psykologisk institutt, Universitetet i Oslo.

• Førsteamanuensis Pål Zeiner, Institutt for klinisk medisin, Universitetet i Oslo.

Psykologisk institutt

Publisert 3. okt. 2023 08:31 - Sist endret 1. feb. 2024 13:27