TIK-alumni 2015: Hvor er de nå?

I mai 2015 ble Marie, Inga og Jonas uteksaminerte fra TIK-programmet. Hvor er de nå?

2015-kullet

Hvert år gjennomfører TIK karriereintervjuer med våre alumni, og det er alltid like spennende å høre hvor våre tidligere studenter ender opp etter at masteroppgaven er levert. Du kan lese intervjuene fra TIK-programmets 2015-kull ved å følge linkene under.

Bilde av Marie Moi Lundstad
Marie M. Lundstad. Foto: Privat

Marie Moi Lundstad

Marie Moi Lundstad - prosjektkoordinator i Kjeller Innovasjon

TIK har gitt meg en helhetlig forståelse av hva innovasjon er, hvordan innovasjon oppstår, og hvorfor innovasjon er viktig.

Bilde av Inga Blæsterdalen
Inga Blæsterdalen. Foto: Privat

Inga Blæsterdalen

Inga Blæsterdalen - prosjektmedarbeider i OREEC

Jeg tror det spilte positivt inn for arbeidsgiver at jeg under masterstudiene hadde jobbet deltid på Teknologirådet og som redaktør for Teknovatøren.

Jonas Archer. Foto: Privat

Jonas Archer

Jonas Archer - prosjektkoordinator i Simula Research Laboratory

Jeg lærte mye [på TIK] om samarbeid med personer med ulik faglig og erfaringsmessig bakgrunn, og dette er svært sentralt i min arbeidshverdag.

Publisert 4. nov. 2015 14:03 - Sist endret 4. nov. 2015 15:20