På besøk ved Københavns Universitet

Cecilia G. Salinas, Tom Bratrud og Marianne E. Lien holdt flere innlegg ved Institut for Antropologi, Københavns Universitet.

Bildet kan inneholde: klær, smil, bygning, stående, dør.

Privatlivets grenser har et nært samarbeid med fagmiljøene i København, hvor to av våre ekspertpanelmedlemmer, Karen Waltorp (Københavns universitet) og Brit Winthereik (Danmarks Tekniske Universitet), holder til. Fra 5.-7. oktober 2022 besøkte Cecilia G. Salinas, Tom Bratrud og Marianne E. Lien Københavns Universitet, med Karen Waltorp som vertskap. Delegasjonen holdt innlegg om våre fire pågående delprosjekter i Anthropology Departmental Research Seminar ved Institut for Antropologi, og om metodiske og etiske dimensjoner ved våre multimodale feltarbeid i forumet Etnografisk Eksploratorium.Bildet kan inneholde: møbler, anlegg, stol, interiørdesign, stueplante.

Vi deltok også på oppstartsmøtet til Waltorp sitt nye forskningsprosjekt Digital Everyday Lives far from Silicon Valley: Technological Imaginaries and Energy Futures in a South African Township (DigiSAT).

Vi takker Karen Waltorp for strålende oppvartning, og Brit Winthereik og gode kolleger ved Københavns Universitet for inspirerende samtaler og diskusjoner!

Publisert 10. okt. 2022 17:55 - Sist endra 10. okt. 2022 17:55