
Tine Jensen og Egil Nygaard har sammen med Grete Dyb,Øivind Ekeberg, Trond H. Diseth, Tore Wentzel-Larsen og Siri Thoresen skrevet en artikkel i The British Journal of Psychiatry
Tine Jensen og Egil Nygaard har sammen med Grete Dyb,Øivind Ekeberg, Trond H. Diseth, Tore Wentzel-Larsen og Siri Thoresen skrevet en artikkel i The British Journal of Psychiatry
Helene A. Nissen-Lie, Jon T. Monsen og Michael Helge Rønnestad har sammen med Odd Havik og Per A. Høglend skrevet en artikkel i Journal of Counseling Psychology
Thomas Schubert har sammen med Carla Murteira, Elizabeth C. Collins og Diniz Lopes skrevet en artikkel i PLoS ONE
Thomas Schubert har sammen med Alessandro D’Ausilio og Rosario Canto skrevet en artikkel i Behavior Research Methods
Tor Endestad og Siri Leknes har sammen med Dan-Mikael Ellingsen, Johan Wessberg, Marie Eikemo, Jaquette Liljencrantz og Håkan Olausson skrevet en artikkel i Proceedings of the National Academy of Sciences
Bjørn Rishovd Rund har skrevet en artikkel i Psychological Medicine
Kjetil Søren Sundet og Bjørn Rishovd Rund har sammen med Helene Eidsmo Barder, Julie Evensen, Ulrik Haahr, Wenche ten Velden Hegelstad, Inge Joa, Jan Olav Johannessen, Hans Langeveld,Tor Ketil Larsen, Ingrid Melle, Stein E. Opjordsmoen, Jan Ivar Røssberg, Erik Simonsen, Per Vaglum, Thomas McGlashan og Svein Friis skrevet en artikkel i Schizophrenia Research
Olga Chelnokova, Bruno Laeng og Siri Leknes har sammen med Dan-Mikael Ellingsen, Johan Wessberg og Håkan Olausson skrevet en artikkel i Psychoneuroendocrinology
Hanne Helene Brorson, Espen Arnevik og Fanny Duckert har sammen med Kim Rand-Hendriksen skrevet en artikkel i Clinical Psychology Review.
Svein Magnussen har sammen med C. Mirandola, E. Ferruzza og C. Cornoldi skrevet en artikkel i European Review of Applied Psychology
Svein Magnussen har sammen med Ulf Stridbeck skrevet en artikkel i University of Cincinnati Law Review
Tine Jensen har sammen med Siri Søftestad og Ruth Toverud skrevet en artikkel i Qualitative Social Work
Jon Anders Lone, Cato Alexander Bjørkli, Roald Bjørklund og Thomas Hoff har sammen med Martine Hannevik skrevet en artikkel i International Journal of Project Management
Svein Magnussen har sammen med Mark Greenlee skrevet kapittelet "Probing human vision with spatial adaptation" i Adam Geremek, Mark W. Greenlee & Svein Magnussen (Eds): Perception beyond Gestalt. Progress in vision research
Sissel Reichelt har sammen med Jan Skjerve skrevet en artikkel i Journal of Marital and Family Therapy
Sissel Reichelt har sammen med Jan Skjerve skrevet en artikkel i International Journal of Multiple Research Approaches
Tine Jensen har sammen med Krister W. Fjermestad, Lene Granly og Nicolai H. Wilhelmsen skrevet en artikkel i Clinical Child Psychology and Psychiatry
Ellen Hartmann har sammen med Marianne Opaas skrevet en artikkel i Journal of Personality Assessment
Svein Magnussen og Annika Melinder har sammen med Ellen Wessel skrevet en artikkel i Applied Cognitive Psychology
Markus H. Sneve, Svein Magnussen, Dag Alnæs og Tor Endestad har sammen med Mark D'Esposito skrevet en artikkel i Journal of Cognitive Neuroscience
Marit Råbu og Hanne Haavind har sammen med Per - Einar Binder skrevet en artikkel i European Journal of Psychotherapy and Counselling
Tine Jensen har sammen med Tonje Holt, Silje M. Ormhaug, Karina Egeland, Lene Granly, Live C. Hoaas, Silje S. Hukkelberg, Tore Indregard, Shirley D. Stormyren og Tore Wentzel-Larsen skrevet en artikkel i Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology
This book provides a conceptual framework for understanding war rape and its impact, through empirical examination of the case of Bosnia.
Tine Jensen har sammen med Silje Mørup Ormhaug, Tore Wentzel-Larsen og Stephen Shirk skrevet en artikkel i Journal of Consulting and Clinical Psychology
This exciting new European adaptation of Gerrig and Zimbardo's classic text offers a greater focus on current Scandinavian research while retaining the same rigorous, scientific approach and enthusiasm for applying psychology to daily life that has made it so popular with students.