Norwegian version of this page

Publications - Page 4

Published July 5, 2017 1:29 PM

Er det pedagogiske moteretninger eller forskingsbasert kunnskap som styrer valg av intervensjoner i barnehage og skole? I boken "Inkludering og utvikling - førebyggande intervensjonar i barnehage og skule", har Ivar Frønes, Sigrun Ertesvåg, Helene Eng og John Kjøbli  gått sammen for å bidra med et forskningsbasert grunnlag for å velge tilnærminger som kan styrke læringsmiljøet i barnehager og skoler. 

Journal of European Integration
Published June 12, 2017 11:04 AM

Cathrine Holst has co-authored this article in Social Epistemology with Anders Molander. They  discuss the conditions for legitimate expert arrangements within a democratic order and from a deliberative systems approach.

Published May 9, 2017 10:44 AM

Jemima Garcia-Godos has written a review essay on the books "Victims of International Crimes: An Interdisciplinary Discourse" by Thorsten Bonacker and Christoph Safferling, "Justice for Victims: Perspectives on Rights, Transition and Reconciliation" by  eds. Inge Vanfraechem, Antony Pemberton and Felix Mukwiza Ndahinda and "Reparation for Victims of Crimes against Humanity: The Healing Role of Reparation" by ed. Jo-Anne M.Wemmers.