Tidligere

Tid og sted: , LINKEN

Video er et fantastisk virkemiddel for å øke studentenes læring. De bør ha en gjennomtenkt plass i læringsdesignet og støtte opp om emnets læringsmål. De trenger imidlertid ikke være lange eller avanserte for å fungere til dette formålet. I denne workshopen jobber vi med korte forhåndsinnspilte videoer. Vi vil bruke UiOs nye tjeneste for videoproduksjon, Panopto

Tid og sted: , Niels Treschows building, 12th floor

Many PhD candidates have little or no experience with teaching at university level. As an introduction to teaching and learning in higher education, EILIN, in collaboration with LINK, will offer an introductory course in university pedagogy.

Tid og sted: , Harriet Holters hus, seminarrom 124

Som studentassistent vil du støte på utfordringer i arbeidet, og disse er du trolig ikke alene om å oppleve. EILIN arrangerer derfor en oppfølginggsamling med fokus på erfaringsdeling og kollegaveiledning.

Tid og sted: , Sophus Bugges hus, seminarrom 3

Målet med opplæringen er å gjøre deg trygg i rollen, og gi deg noen verktøy for å jobbe med studentgrupper før du begynner å undervise

Tid og sted: , Sophus Bugges hus, seminarrom 3

Tid og sted: , Zoom

18/1 Til alle: vi har tekniske problemer med Zoom som gjør at mange ikke kommer inn i møterommet. Vi ser oss derfor nødt til å utsette seminaret. Vi kommer snarlig tilbake med ny dato/tidspunkt. Beklager så mye!

15.mars er fristen for å søke om å bli en av UiOs meritterte undervisere. I dette seminaret får du innsikt i hvordan du kan tenke rundt egen søknad og få gode råd og tips til å tenke utvikling av egen undervisning. Tematikken er aktuell for andre enn UiO-undervisere også.

Tid og sted: , Zoom

Skal du jobbe som læringsassistent i vår? Eller har du læringsassistenter på et emne du underviser eller administrer?

Bli med på Læringsassistentdagen 13.januar!

Tid og sted: , Zoom

Et kurs for faglige og administrativt ansatte som bruker Canvas. Vi ser på ulike funksjonsnedsettelser og hvordan du som ansatt kan gjøre innholdet ditt tilgjengelig for flest mulig. Kurset holdes på Zoom.