Prisutdeling: Våg å vite-prisen 2016

Våg å vite-prisen 2016 går til fire masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Prisutdeling: Torsdag 17. november blir det kjent hvem de fire heldige vinnerne av årets Våg å vite priser er.

Våg å vite-prisen deles i år ut for tredje år på rad. Prisen ble etablert under SV-fakultetets 50-årsjubileum i 2013, som en gave på 200 000 kroner fra rektoratet. Fakultetsmottoet «Våg å vite» kom til som et resultat av en konkurranse blant studenter og ansatte på fakultetet i forbindelse med jubileet.

I tråd med mottoet ble det besluttet at «Våg å vite»-prisen hvert år - i de årene midlene fra varer - skal gå til masterstudenter fra fire ulike fagområdet ved fakultetet. Studentene skal gjennom masteroppgavene sine ha utfordret etablerte sannheter i samfunnet. I tillegg er det en forutsetning at oppgavene holder et høy faglig nivå. Hver prisvinner får 10 000 kroner, blomster og et diplom.

Program:

• Studentkoret «Kling kokos»
  • Dekan Nils Henrik M. von der Fehr ønsker velkommen
  • Prorektor Ragnhild Hennum taler
  • Dekanen presenterer vinnerne og prorektor deler ut premiene.
  • Mingling

Det blir kanapeer og forfriskninger .

Velkommen!

Publisert 14. nov. 2016 10:45 - Sist endret 2. nov. 2022 14:37