Våg å vite

våg å vite banner

Våg å vite-prisen gis til masteroppgaver som kombinerer høy faglig kvalitet med mot til å utfordre etablerte sannheter i samfunnet.

Tidligere

Tid og sted: , Foajeen i Eilert Sundts hus ved auditoriene

Våg å vite-prisen 2023 går til fire masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , Foajeen i Eilert Sundts hus ved auditoriene

Våg å vite-prisen 2022 går til fire masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , Foajeen i Eilert Sundts hus ved auditoriene

Våg å vite-prisen 2021 går til fem masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , Foajeen i Eilert Sundts hus ved auditoriene

Våg å vite-prisen 2019 går til fire masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , Foajeen i Eilert Sundts hus til venstre for SV-info

Våg å vite-prisen 2018 går til tre masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , I foajeen foran auditoriene i Eilert Sundt hus

Våg å vite-prisen 2017 går til fire masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , I foajeen foran auditoriene i Eilert Sundt hus

Våg å vite-prisen 2016 går til fire masterstudenter som har utfordret etablerte sannheter og levert oppgaver av høy kvalitet. Velkommen til prisutdeling, sang og forfriskninger.

Tid og sted: , Foajeen, Eilert Sundts hus

Våg å vite-prisene går til fire studenter ved SV-fakultetet som har utfordret etablerte sannheter i masteroppgavene sine. Det blir taler fra universitets- og fakultetsledelsen, utdeling av 10 000 kroner til hver vinner, minikonsert, mat og drikke.

Tid og sted: , foajeen i Eilert Sundts hus

Våg å vite-prisene tildeles fire masterstudenter ved SV-fakultetet for oppgaver som utfordrer etablerte sannheter og som er av høy kvalitet. Det blir kanapeer, drikke og minikonsert med bandet "Lady Moscow".