Norges Bank

Sentralbanksjefen kommer tradisjonen tro til UiO og Blindern for å holde årstalen sin for studentene.

Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1, Eilert Sundts hus

Norges sentralbanksjef Ida Wolden Bache kommer til UiO og SV-fakultetet tirsdag 27. februar for å snakke om den økonomiske utviklinga, og hvordan den påvirker studentene.

Tid og sted: , Auditorium 1, Eilert Sundts hus

Tirsdag 28. februar ønsker vi Norges sentralbanksjef Ida Wolden Bache velkommen til Universitetet i Oslo og SV-fakultetet for å holde sin årstale til studentene om den økonomiske utviklingen og dine fremtidsutsikter.

Tid og sted: , Auditorium 1, Eilert Sundts hus

Tirsdag 22. februar kommer Norges sentralbanksjef Øystein Olsen til Blindern og SV-fakultetet for å holde sin årstale til studentene om den økonomiske utviklingen og dine fremtidsutsikter. I hele sin periode som sentralbanksjef har Øystein Olsen holdt denne årstalen til studentene her på SV. Dette blir den siste årstalen fra Olsen, før ny sentralbanksjef tiltrer høsten 2022.

Tid og sted: , Live fra aud. 1, Eilert Sundts hus

For tiende år på rad kan vi ønske sentralbanksjef Øystein Olsen velkommen til Blindern for å holde sin årstale til studentene om den økonomiske utviklingen og dine fremtidsutsikter.

Tid og sted: , Aud.1 Eilert Sundt hus

Sentralbanksjef Øystein Olsen kommer, tradisjonen tro,  til Blindern for å holde årstalen sin for studentene. Det blir også miniforedrag om pengepolitikk og klima, kåring av beste lag i studentkonkurransen og mingling.

Tid og sted: , Auditorium 1, Eilert Sundts hus

Sentralbanksjef Øystein Olsen kommer til Blindern for å holde årstalen sin for studentene. Det blir også miniforedrag om Brexit - mulige konsekvensene for Storbritannia og EU. Og mingling, mat og drikke.

Tid og sted: , Auditorium 1 Eilert Sundts hus, Blindern

Det er syvende år på rad at sentralbanksjefen kommer til Blindern for å holde en tilpasset versjon av årstalen. Studenter både fra Universitetet i Oslo (UiO), Handelshøyskolen BI, OsloMet, Norges miljø- og biovitenskapelige universitet (NMBU) og andre institusjoner er velkomne.