Tidligere

Tid og sted: , Fellesarealet i 2.etasje, HHH

Fredrik Jansson, Gunn E. Birkelund, og Mats Lillehagen skal snakke om segregering i skolen. Velkommen!

Tid og sted: , Fellesarealet i 2.etasje, HHH

Mette Andersson skal snakke om sin nye bok: Kampen om Vitenskapeligheten. Her har hun intervjuet 31 forskere på migrasjonsfeltet om deres opplevelser og oppfatning av forskningskommunikasjon i et politisk betent felt.

Tid og sted: , Fellesareal i 2.etasje, HHH

Fredrik Engelstad, emeritus ved Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi, skal snakke om institusjonell endring i et demokratisk samfunn. Velkommen!

Tid og sted: , Aud.2, Vilhelm Bjerknes' hus

Dette er det siste arrangementet i "Kausal identifikasjon og mekanismer"-prosjektet, finansiert av Norges forskningsråd (NFR).

Tid og sted: , Fellesareal,2.etasje HH

Thomas Hegghammer, seniorforsker ved Forsvarets forskningsinstitutt, skal snakke om voldelig islamisme og jihadister, Velkommen!